سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به ابراهیم علیه السلام وحی کرد : ای ابراهیم! من دانایم و هر دانایی را دوست دارم . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
Softwar - به وبلاگ من خوش آمدید
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار

  • نسخه جدید مرورگر قدرتمند و محبوب Internet Explorer هم بالاخره اومدش
    اینبار با امکانات بیشتر و سریعتر از همیشه که بتونه با مرورگرهایی که کم کم دارن محبوبیت زیادی پیدا میکنن مثله فایر فوکس رقابت کنه
    نسخه 7 و نهایی Internet Explorer با محیطی جدید و نسبتا فانتزی جلوه جدید و زیبا تری نسبت به نگارشهای پیشین پیدا کره همچنین همه چیز کاملا به شما نزدیکه و در اختیارتون هستش
    امکاناته جدیدی نظیر خبر خوان (RSS Feeds) , چاپه صفحات , اضافه کردن به علاقه مندیها و... همه و همه با یک کلیک در اختیار شماست!
    امکاناتی برای جستجو در اینترنت با استفاده از موتورهای قدرتمند و معروف جستجوگر بطور پیش فرض در اختیار شماست .
    ولی از همه مهمتر اینه که شما میتونید پندین صفحه وب رو با هم در یک پنجره Internet Explorer مرور کنید و این صفحات رو مطابق نیازتون چیدمان کنید که این ویژگی پیش در مورد نرم افزار فایر فوکس صدق میکرد اما با توجه به کاربردهای گسترده اینتکنولژی اغلب مرورگر های قدرتمند امروزه رو به استفاده از چنین ویژگیه جالبی برای محصولشون آوردن
    ActiveX Opt-in - جلوگیری از نصب خودکار هر نوع ActiveX و ورود آنها به سیستم که سبب ایجاد خطر و حفره امنیتی می شوند .

    همچین این نرم افزار بیشترین سطح امنیت رو در مورد فعالیتهای اقتصادی شما در اینترنت فراهم میکنه فروشگاهها و مراکز خرید دروغی رو برای شما مشخص میکنه و شما ترسی از سرغت حسابهای شخصی و لو رفتن گذر واژه هاتون نخواهید داشت!

    لینک دانلود برای Windows XP SP2 Edition



    reza ::: سه شنبه 86/6/20::: ساعت 3:59 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    ناسا هم نرم افزاری برای برانداز کره خاکی از طریق ماهواره های فضایی ارائه کرده! پیشتر چنین نرم افزاری رو از شرکت گوگل دیده بودیم.
    این نرم افزار امکان جستجو در کشورها , شهر ها و هر نقطه ای از زمین رو در اختیار شما قرار میده. ابتدا نمایش کلی منطقه و سپس بزرگنمایی اون تا حد بسیار زیاد تا اونجا که شما حتی میتونید یه خونه رو مورد بازبینی قرار بدید!
    این نرم افزار حتی امکان جستجو بر فراز کشور ایران رو هم در اختیار شما قرار میده. NASA World Wind 1.4 Final میتونه جنبه آموزشی داشته باشه و کمک بزرگی برای فراگیری علم جغرافیا باشه.
    امکان جستجوی مکانهای مورد نظر شما شامل هتل ها مکانهای تاریخی و سایر مکانهای مهم و قابل توجه در این نرم افزار وجود داره که البته به نظر میرسه در حال حاضر چنین سرویسی فقط برای کاربران آمریکایی NASA World Wind فعال باشه.

    استفاده از این نرم افزار بدون در اختیار داشتن نرم افزار Microsoft .NET Framework امکانپذیر نیست برای دانلود این نرم افزار از لینک زیر استفاده نمایید:

    نرم افزار Microsoft .NET Framework 2.0 رو از اینجا دانلود کنید

    نرم افزار NASA World Wind 1.4 Final رو از اینجا دانلود کنید




    reza ::: سه شنبه 86/6/20::: ساعت 3:51 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    Trillian Pro نرم افزار قدرتمند گپ و گفتگوی اینترنتی هست که از سرویسدهنده های مشهور و معروف برای برقراری ارتباط کاربرش با سایرین استفاده میکنه!
    در واقع Trillian Pro میتونه با استفاده از یوزرهای yahoo , AIM , IRC , MSN و ICQ امکان گفتگوی اینترنتی شما رو فراهم کنه. این نرم افزار با امکانات و ویژگیهای گسترده و خاصی که داره محیط راحتی رو برای کاربرانش بوجود آورده.
    محیط نرم افزار بسیار زیبا , ساده و کاربر پسند طراحی شده. امکاناتی نظیر ارسال SMS! و انتقال فایلها تنها گوشه ای از ویژگیهای این نرم افزار قدرتمند هستند.
    شما با استفاده از این نرم افزار 8 مگابایتی دیگه نیازی به نصب مسنجرهای مختلف در سیستمتون ندارید. این نرم افزار همچنین میتونه در آن واحد به چندین سرور مختلف وصل بشه. و به این ترتیب شما میتونید با چندین ID از سرویسدهندگان مختلف LogIn باشید

    نسخه جدید این نرم افزار که هم اکنون از طریق تهرون 20 در اختیار شماست از ویندوز ویستا هم پشتیبانی میکنه.

    نرم افزار Trillian Pro 3.1.5.0 رو با حجم تقریبی 8.5 مگابایت از اینجا دانلود کنید



    reza ::: سه شنبه 86/6/20::: ساعت 3:49 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزارها برای ساخت برنامه های خوداجرا CDMenuPro 6.03.01 نام داره که تو این پست بیشتر باهاش آشنا خواهیم شد.
    این نرم افزار میتونه حتی برای درایوهای USB هم اتوران خلق کنه!
    این نرم افزار میتونه انواع آبجکتها رو به Autorun شما اضافه کنه! آبجکتهایی نظیر عکسها با فرمتهای مختلف, فایلهای ویدئویی , صدا , متن و خلاصه هر چیزی که ممکنه برای ایجاد یک اتوران نیاز داشته باشید.
    CDMenuPro 6.03.01 ویژگیهای زیادی رو در خودش جای داده از این جمله میشه به امکان ساخت بیش از 1000 زیر منو و یا صفحه رو برای هر اتوران عنوان کرد. یکی دیگه از ویژگیهای مهم این نرم افزار اینه که امکان پسورد گذاری هم برای اجرای اتوران وجود داره .
    برای ساخت اتوران شما همچنین قادر به استفاده از فایلهای HTML که در صفحات وب استفاده میشن خواهید بود.

    امکان ایجاد دکمه ها برای جابجایی بین صفحات و دسترسی به محتویات درون CD و همچنین لینک به صفحات وب هم برای کاربران وجود داره.
    CDMenuPro ده ها قالب از پیش ساخته برای آشنایی و استفاده کاربران در خودش جای داده. و این نسخه از نرم افزار از ویندوز ویستا هم پشتیبانی میکنه

    نرم افزار CDMenuPro 6.03.01 رو از اینجا دانلود کنید



    reza ::: دوشنبه 86/6/19::: ساعت 6:36 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    سر انجام نسخه به روز شده نرم افزار و دیکشنری بسیار سریع و دقیق بابی لون رسید.تمامی کسانی که به نوعی با کامپیوتر سروکار دارند بهتره یه نسخه از این نرم افزار واقعا کارآمد رو داشته باشند چون بسیار راحت و فقط با نگه داشتن کلیک راست موس و دکمه shift بر روی کی برد که البته خودتون قادر به تنظیم این 2 کلید نیز هستید می تونید کلمه مورد نظر رو انتخاب و بطور اتوماتیک این دیکشنری رو باز کرده و کلمه مورد نظر رو ترجمه کنید.
    امکانات ویژه و مفید :
    شما قادرید در هر صفحه ای که باز کردهاید هر جای ویندوزتان با فشردن 2 کلید این دیکشنری کارآمد رو در اختیار خود بگیرید خواه صفحه web یا همان صفحات اینترنتی , word , Exel و یا e mail های باز شده بر روی desktop خود.

    ویژگیها :
    - تنها با یک کلیک ساده بر روی ایکون نرم افزار بابی لون آن را فراخوانی می کنید
    - ترجمه متن به 17 زبان زنده دنیا

    - ترجمه الفاظ در 50 زبان
    - ابزار ویرایش در حالت 2کاره
    - حالت خواندن کلمه توسط ماشین و دستگاه با تلفظ صحیح

    نرم افزار Babylon Pro رو از اینجا دانلود کنید



    reza ::: دوشنبه 86/6/19::: ساعت 6:15 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3   4   5      >

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 21
    کل بازدید :27893

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    Softwar - به وبلاگ من خوش آمدید

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<